wtorek, 24 grudnia 2013

#27 Merry Xmas

Hej! Wiem, że jest późno, ale wcześniej nie miałem czasu by dodać coś.
Mam nadzieję, że wigilię spędziliście miło, w gronie rodziny :) 
Oraz pochwalcie się co dostaliście! 
Ja mogę napisać, że jestem zadowolony z prezentu, jakim jest telefon :D
Hmm, teraz tak patrząc na twarz mojej doll, stwierdzam, że długo nie zmieniłem makijażu i chyba raczej szybko go nie zmienię :D Zawsze gdy chcę się za niego wziąć, to albo nie mam czasu, albo mi nie wychodzi.

Sweter Supertrash
Bransoletka Archive
Torebka B. Bizou
Buty B. Bizou
Kolczyki B. Bizou

Podoba się Wam stylizacja? 
Jesteście zmęczeni? ;D Ja szczerze - tak!

Pozdrawiam, miłej nocy


5 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie. Moim zdaniem powinieneś obniżyć oczy doll.
    Pod choinkę dostałam ubrania, kasę oraz słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna stylizacja! Ja telefon dostałam 6 grudnia :D Pod choinkę dostałam łyżwy c:

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie ;) moja wigilia nie fajna ale cóż ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja piękna. A co do prezentów, to całkiem fajne. Główne z nich to słuchawki i kasa. Reszta to drobiazgi i słodycze :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy