czwartek, 12 grudnia 2013

Dziękuje.. + #17 i #18

... Wam za to, ze komentujecie. Blog istnieje bardzo krótko, a już jest tyle komentarzy pod każdą stylizacją. Uwielbiam robić dla Was stylizacje, a potem czytać te wszystkie miłe komentarze. Dziękuje! <3

Przygotowałem dla Was loterię, ale najpierw... dwie stylizacje!
Jedna letnia, kompletnie nie pasująca do teraźniejszej pory roku, ale mam nadzieję, że się spodoba. A druga czarno-różowo-złota, myślę, że takie połączenie kolorów wygląda ładnie.

#1 stylizacja 
Sukienka Folk
Okulary HBW + B. Bizou
Buty Msw '13
Torebka Tingeling


#2 stylizacja 
Blazer Callie's Picks
Bluzka Rio
Spodnie Chanel Tribute
Naszyjnik Nelly.com
Torebka Fallen Angel
Buty Louboutin Tribute


A teraz...
LOTERIA
2x 30 sd
3x 20 sd
4x 10 sd

Antidote | Chanel Tribute | Antidote | LE | Young Hollywood


Oceńcie stylizacje oraz zgłaszajcie się do loterii!

19 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje.
    Zgłaszam się.
    Chciałabym jakiś ciuszek ;)
    Kotek717

    OdpowiedzUsuń
  2. Więc tak:
    Stylizacja nr.1: Jest ładna, prosta i taka bardziej wiosenno/letnia, jedyne co bym zmienila to torebka, bo zlewa sie za bardzo z sukienka i na pierwszy rzut oka trudno ja zauwazyc, ale pomimo to jest okey :-)
    Stylizacja nr.2: Bardzo trafne polaczenie kolorystyczne. Chyba ta stylizacja bardziej mi do gustu przypadła niz ta pierwsza. Jest cudowna *_*

    Zgłaszam się! :*
    MichowskaEmilia

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje przepiękne! Stylizacja pierwsza jest genialna! Strasznie podoba mi się ta sukienka, genialnie dodane dodatki i akcesoria! Efekt końcowy mnie zachwycił. Druga stylizacja nie jest zła ale uważam że pierwsza był lepsza :)) Nigdy mi sie nie podobało schowanie torebki za kurtkę. Ale to tylko moje zdanie :))
    Oczywiście się zgłaszam.
    Obserwuje :)


    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co się dziwić, skoro Twoje stylizacje są na tak wysokim poziomie :) Jeżeli chodzi o dzisiejszy zestaw, to jak prawie zawsze - świetny. Szczególnie podoba mi się pierwsza, wiosenna stylka. Sukienka jest naprawdę śliczna, dodatki bardzo dobrze z nią współgrają. Druga, wcale nie dużo gorsza od pierwszej. Spodobało mi się użycie pięknego blezerku z Elle. Nie podobają mi się buty. Ogólnie nie są złe, ale w tej stylizacji średnio wpasowują się w całość, choć kolorystyka jest jak najbardziej w porządku.
    Oczywiście zgłaszam się do loterii. Najbardziej chciałbym coś z Antidote lub kasę :)

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja naprawdę mi się podoba. Ta sukienka jest świetna, zabawna i ciekawa za jednym razem. Duży + za minimalizm w kwestii dodatków chociaż normalnie wolę gdy biżuterii jest więcej niż powinno tutaj to by nie pasowało. W drugim zestawieniu coś mi nie gra, nie wiem dokładnie co ale czasem coś nam się podoba mniej a coś bardziej od tak ;) oczywiście zgłaszam się do loterii.

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja 1 . Wiosna ! :) Prześliczna , leciutka stylizcja. Jest tak zimno na dworze a jak na tą stylkę patrze od razu ciepło mi się przypomina ! O jeny jak chciałabym aby ta wiosna już przyszła !
    Stylizacja 2.
    Kochany blezerek elle ^`^ Cudna jest ta stylizacja. Bardzo mi się podoba połączenie tych spodni z różowym blezerem. Złote elementy także tu idealnie pasują. Cud miód.
    Więc ogólnie mówiąc stylizacje są jak zwykle boskie.

    Co do twoich podziękowań to ja Ci dziękuję! Uwielbiam oglądać twoje stylizacje. Zawsze mnie inspirujesz mój kochaniutki Kamilku :D

    - wow, już następna loteria ?! ;D
    Oczywiście zgłaszam się ;* Ze wszystkiego będę zadowolona !

    klaudialigenza

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz że jestem fanką twoich stylizacji. wszystko co zrobisz (no prawie ;p) mi się podoba! (: stylizacja nr 2 z żakietem Elle bardziej mi się podoba bo jest rożowo ;p
    zgłaszam się (a co tam :D)
    AnnDoll88

    OdpowiedzUsuń
  9. stylizacje są przecudne, szukam tej sukienki od dłuższego czasu.
    zgłaszam się

    PL_directioner

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne stylizacje :)
    Zgłaszam się
    Czekoladka333

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne stylizacje.
    Zgłaszam się.
    Chciałabym jakiś ciuszek
    marysiajula

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne stylizacje.
    Zgłaszam się. :)
    Jelene.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie stylizacje bardzo mi się podobają, jednak jeśli bym miała wybierać, to zdecydowanie wybbrałabym drugi outfit. Pierwszy jest fajny, taki wiosenny, letni jak to sam wspomniałeś. Ja jednak mam parę zastrzeżeń co do tej stylizacji, m.in. jest to kopertówka, którą na pierwszy rzut oka nie widać, strasznie zlewa się z sukienką. Pierścionek na palcu nie pasuje kolorystycznie do całości, takie szczegóły muszą być dopracowane.
    Druga stylizacja to cód, miód. Nie byłam przekonana do tych spodni, zbyt wysoka cena i wogóle, ale po obejrzeniu tego outfita zdecydowałam się ostatecznie wydać na nie te parę stardolarów :)) + za dobór kolorów, czerń, złoto i róż świetnie się razem komponują. Zazdroszczę talentu do robienia stylizacji, bosko!

    Zgłaszam się. Chciałabym buty Antidote :))
    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wzory ♥

    Zgłaszam się.

    Ladyconita

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stylizacje! Pierwsza letnia, aż się robi cieplej ;) Druga zaś na jakieś wyjście, taka elegancka.
    Zgłaszam się.
    Nic nie mam.
    Bardzo chciałabym jakiś ciuszek ;)

    Klamar33

    OdpowiedzUsuń
  16. Druga stylizacja jest moim faworytem, nie za bardzo lubię różowy, jednak ten żakiet w twojej stylizacji prezentuje się cudownie. + zgłaszam się.

    synopsa

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje. Pierwsza podbiła moje serce, jest taka kobieca i dopracowana.
    Zgłaszam się też do loterii :)

    Magdusia500

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe stylizacje, zakochałam się ♥
    Zgłaszam się do loterii, z myślą że i tak nic nie wygram, ale co tam :D

    Karolkaa33

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy