czwartek, 26 grudnia 2013

#28

Hej! Dzisiejsza stylizacja z użyciem swetra z Saint Laurent Paris Tribute oraz bluzką z kalendarza. Wielu osobom ta bluzka się nie podoba, ale mi bardzo i można ją fajnie wykorzystać! Zmieniłem kolor torebki, ponieważ mi pasowała mi do stylizacji, ale jej kolor już nie. Myślę, że się spodoba, bo mi bardzo ;D
Bluzka Hot HotBuys
Sweter Saint Laurent Paris Tribute
Spodnie Denim & Supply
Torebka B. Bizou
Buty Nelly.com Cheap Monday

Podoba się ?
Ps. Prawdopodobnie jutro ukażą się wyniki konkursu.

9 komentarzy:

  1. Stylizacja jest piękna! Kolory idealnie ze sobą współgrają!
    Edka2929

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zadałeś pytanie ;p Oczywiscie, że się..podoba ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. ta bluzka jest cudowna, świetna stylizacja tylko nie lubię cholernie tego typu butów

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna bluzka, stylizacja i wszystko. Torebka wyszła super, juz miałam pytać skąd taki model masz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także kupiłem tę bluzkę ;) Śliczna stylizacja, wszystko idealnie ze sobą współgra :D

    patrykdiamond2

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy